Permulaan Hidup Kami

Permulaan Hidup Kami
OuR LiFe

Saturday 22 October 2011

Boy vs Boy & Girl vs Boy


Assalamualaikum
haaii..

Wahh..buat entry lagilaaa, bkn pe saje nk bercerita
dan meluahkan rasa suka n gembira..

I ni xtau nk luahkan kat mana dah perasaan ni..nasib baik la ada blog comel ni kn..
dapat la nk bercerita-crita..

Jeng-jeng..bercerita keadaan diri yang meniti hari untuk menjadi mama cewahh
(alamak dh x suprise laa kepada kwn2 rapatku y xtau tu)
Harap2 dorg x baca la entry aku ni heheh saje xnk gtau coz nk dorg tgk sendiri keadaan aku bile we'll berjumpa..
Lagipun aku ni dh jarang jupe kwn2..masing2 sibuk ngan kerjaya masing2..
bila ada perayaan jer dpt berkumpul bersama.

Bila dah xtau nk luahkan perasaan kat sesiapa so yang menjadi mangsa adalah SiDia..
Selalu la jugak bercerita ttg keadaan aku ni hari demi hari, minggu demi minggu..
Kadang2 cite pasal sakit pening, kadang2 cita pasal badan berangin (berangin ni macam perut aku kembung)
kadang2 plak cite pasal keje (yela kerjaya aku ni byk kuar ke tempat2 y semak samun..kdg2 risau g tempat yg mcm tu.) 
Cerita punya cerita, rupa-rupa yer SiDia dh naik marah ngn aku (maybe meyampah kot hehe)
Dia marah kata yer dah malas nak dengar luahan perasaan aku ni..(aku rase luahan aku ni ngada2 kot..aku pn x pasti la cz takut plak nk taya lebih2..xmo xmo)
Maka, skang aku xnk la bercerita lebih kt sidia.. so aku amik inisiatip luahkan keadaan aku n my bby kt blog comel ni 
bleh kn bleh kn...
Anw, aku rasa la kan, my bb ni boy kot huhu bkn pe..sebgai contoh ank buah aku lelaki (ank cousin aku) name yer Adif Rizqin.
Adif Rizqin ni kalo datang umah jer..aku kena standby berjaga2, sbb yer dia kalo nmpak aku jer die terus nk terkam pastu cubit n pukul aku ni..aduh..tp xpelakan budak kn.die geram ngn aku la tu.. Maybe SiDia aku pn tgk asik moody jer ngn aku ni..
itu sebab la kot Boy Vs Boy = jadi x ngam la kan hahahha (pd pandangn aku jer tp tgk la nti bila bb kuar)
Tapi bila budak yang mak aku jaga plak girls..nama yer Nuriz Qalesya Dania. Dania ni plak bukan main manje lagi ngn aku.
Asal aku balik keje jer..aku bukak jer pintu umah..Dania ni terus datang dekat aku peluk aku..
so Girl Vs Boy = serasi la kan hahaha (memandai aku jer wat spekulasi)


Muhammad Adif Rizqin


Nuriz Qalesya Dania

No comments:

Post a Comment