Permulaan Hidup Kami

Permulaan Hidup Kami
OuR LiFe

Monday 3 November 2014

Terasa Serba Salah Di Dalam Diri

Assalamualaikum & haii ..

Perasaan
Aku mempunyai perasaan..perasaan yang menyebabkan aku berfikir banyak kali...berfikir mengenai adakah aku bersalah! Ermmmm tetiba aku menjadi keliru..keliru dgn tindakan yang aku lakukan.. Dan aku juga tidak menyangka perkara ini terjadi..

Kata-kata
Betullah kata peribahasa yang menyatakan 'Kerana Mulut Badan Binasa'. Aku tidak berniat apa-apa.. Aku cuma nak menyampaikan perkara yang aku rasa perlu tahu. Tidak ku sangka sebegitu penerimaan mu.. Akan ku jaga lidahku selepas ini demi mgeratkan silaturrahim antara manusia sekeliling.

Maaf
Perkataan maaf aku lontarkan..ku buang egoku demi kesalahan Ku.. Maafkan Ku kerna menyinggung perasaan mu.. Ku sangat kesali..

Manusia
Sifat dan sikap manusia sememangnya begitu..sudah berlaku baru menyesal.. Aarrrghhh...
Ya Allah Ampunkan Dosa2ku..

No comments:

Post a Comment