Permulaan Hidup Kami

Permulaan Hidup Kami
OuR LiFe

Friday 27 September 2013

Hobi terbaru

 
  Assalamualaikum
  Haiii kengkawan..

      Projek khas miza untuk kali ni... haha gelak dulu baru cerita... merupakan hobi tkini yang tetiba je berminat.. Mesti korang nak tahu kan...jeng jeng jeng... hobi tkini aku adalah membuat tudung sendiri..
Korang pecaya tak!! Wahhh aku sendiri mcm tak pecaya tapi itu lah hobi tkini aku..korang harus mempercayai yee..

       Semestinya korang tpikir apalah tudung yg aku buat ni...kaaannnn... antara tudung yang aku dah buat ialah shawl, syiria & halfmoon.. ni semua aku buat suke suke je...utk diri sendiri.. nak bagi korang tgk, tp maaflah tak amik gmbo lagi hihihi...nanti ada gambo aku share kat korang.. hobi ni hanya berjalan pada hari cuti je, sabtu n ahad.. tu pun kena tgu si encem boy tido dulu... dia tdo baru aku jalankan projek aku tuu..

     Alhamdulillah, encik husband tak mlarang..dia layankan je minat baru aku ni..asal tak myusahkan dia dah cukup memadai la kan hihi.. ok, nanti aku kongsikn hobi aku ni kat korang k..

Daaaa coretan dariku mieza : )

No comments:

Post a Comment