Permulaan Hidup Kami

Permulaan Hidup Kami
OuR LiFe

Saturday 3 March 2012

KeNdURi DoA SeLaMAt


Assalamualaikum

Semalam, kat umah parents telah di adakan majlis doa selamat 
utk aku yang dh 7bulan berbadan dua.. hehe nk kate lewat buat majlis x gak kot coz baru 29+minggu usia kandungan ni..ok la kn..konon yer nk wat minggu lepas coz en.suami ada balik 
tp apakan daya masing2 parents bz..lagipun umah sebelah makcikku ada wat makan2 majlis gak..
so turn aku yer majlis miggu ni la kan..
So, meh tgk kemeriahan majlis aku ni yerk..

mengemas before majlis

 org kuat yang kemas ni adalah mak aku
dibantu oleh ayah n adik aku Hafiy

 tempat kaum hawa 

 makanan yang akan di hidangkan kepada tetamu



 pulut kuning & roti jala di buat oleh mak nora (makcik aku)

 jeng..jeng..
inilah hidangan utk tetamu

 nyum..nyum..


tetamu yang hadir n sesi makan-makan bermula
anw, x sempat nak amik gambo masa bacaan doa selamat n yasinan
coz aku join sekali duduk membaca 
ok la..itu saje
tata..


coretan dari mieza

No comments:

Post a Comment