Permulaan Hidup Kami

Permulaan Hidup Kami
OuR LiFe

Friday 29 November 2013

Rezeki anak-anak


                  Assalamualaikum
                           Haiii

       Bercerita tentang rezeki ni memang meluas. Tapi aku just nak bcerita tentang my rezeki jek..hihi

      So far setakat ini Alhamdulillah untuk aku skeluarga.. rezeki tahun 2013 ni..aku di sahkan preggy lagi
.. rezeki anak-anak..suami pulak dapat bpindah duduk dekat ngn aku n iman. Setelah hampir 3thn PJJ (Prkahwinan Jarak Jauh) demi tugas..

      Baru2 ni plak dapat berita gembira, dapt naik gred so syukur sangat.. bukan aku je tapi dengan suami skali dapt naik pangkat sesama..hihihu.. tahniah la untuk diri sndiri dan kawan2 seangkatan..

      Baru2 ni ada la buat bisnes kecil-kecilan..yang semua sedia maklum kat post sebelum ni aku buat iklan jualan jam berjenama. Harga sangat berpatutan..  marilah beramai-ramai datang terjah di facebook JAM TANGAN & PERHIASAN MURAH. https://m.facebook.com/profile.php?id=418629691599507
Jom LIKE page tanda sokongan anda..

      Sekian saja la coretan untuk kali ini...

By Mieza...

No comments:

Post a Comment